Post by sunsuludewdpost on Mar 13, 2022 6:48:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. 2022 version ▞▞▞
Hijacker Jack - Famous. Rich. Wanted. Action twpl
Ditt spel var riktigt bra Tack vare människorna som spelade det här spelet och om de fortsätter kommer det att bli fantastiskt. Det bästa spelet när det gäller grafik, fantastiska platser och spelare. Tack till skaparen av detta spel. Jag ser fram emot nästa version av det här spelet♥️♥️♥️😘 Jag är iransk☺️
Extranummer! Jag kan inte vänta med att ladda ner den betalda versionen. Utmärkt grafik, fantastisk actionfylld handling. Vänligen gör mer. Tack New Idea Games för den här. 10 stjärnor är vad det här spelet förtjänar.
Spelkonceptet är bra, men snälla gör uppdragen enklare... Jag är fortfarande fast i samma uppdrag och kan inte ta mig ur det på två veckor! Hur mycket jag än försökte fastnade fortfarande i det!! Och joysticken är oflexibel och väldigt långsam, så jag avinstallerar spelet .. Spelet är över hårt!
Slutförde inte den första nivån, du vet inte hur man spelar spelet och varje gång du inte lyckades fly måste du vänta och slösa bort din tid eftersom du inte betalade pengar för att låsa upp alternativet hoppa över, jag tror att detta måste läggas till på den andra eller tredje nivån, men jag bestämde mig för att ta bort spelet.
Väldigt dålig joystick men snygg grafix
"Ge mig din plånbok, jävel". Fastnade och suger på det här uppdraget, varför är det så förvirrande i det här uppdraget? Blev av med att prova det uppdraget så EN STJÄRNAN. 😂
coolt men du hade inte så mycket val att ta och det var så dåligt att kontrollera spelet
Food Truck Chef™ Cooking Games Gündəlik ubqv
Bästa spelet du behöver bara arbeta med kontroller, jag hoppas att du gör fler spel som detta
Ok det här spelet är det bästa spelet men de har fåniga problem och problem ☹️
Det är precis som en film, inte ett spel. Alla åtgärder och rörelser är planerade och du kan inte kontrollera din spelare. Så snälla spendera inte dina 2 GB data till en film.
Ja, spelet är för bra och spännande. Grafiken är också för bra men problemet är att spelet är kort. Vi behöver fler uppdrag så jag ber dig att förlänga uppdragen obegränsat. Så att spelet ser mer spännande ut. 🙄
De sämsta kontrollerna jag någonsin har spelat men berättelsen är bra
Mahabakwas spel. Inte bra kontroller. Och huvudsakligen inget valläge är i spelet. Sämsta spelet i hela play store.
Vänligen fixa kontrollpunkter. Det står att annonsen inte kunde laddas och jag är ansluten till internet. Ok detta var problemet innan men nu fungerar det och det händer inte längre tack för att du fixade det
Spelet ger en upplevelse som att göra det i verkligheten. Kontrollerna är galna men coola. Det enda tråkiga är att spelet slutar snabbare..
Jag skulle ha gett den fem stjärnor men den har färre scener
Det är bara så häftigt, så realistiskt att det är väldigt litet jag avslutade spelet på mindre än 2 timmar
Skulle vara väldigt kul om kontrollerna suger så mycket. Du kan knappt göra någonting eftersom kontrollerna suger så illa
Du kommer att rasa i ögonblick i ögonblick
Fantastisk grafik som äkta, superb, men det är svårt att kontrollera, jag föreslår att du gör det helt kontrollerat av spelaren i spelet så att det kommer att bli enorm och stor framgång för det här spelet... Annat än spelgrafiken är speciellt bra...
Tid bortkastad faluda-spel 😡😡🤬🤬
Det bästa spelet någonsin för det första jag har sett sån här grafik, kontrollerna är inte dåliga men överlag är det väldigt bra
Spelet är ok men vissa steg fallskärmen fungerar inte korrekt
Bra koncept lite bristfälligt i utförande. Först, anställ bättre skådespelare nästa gång! För det andra är kontrollerna lite frustrerande att hantera på rätt sätt. Den där parkourscenen är en mardröm att ta sig igenom. För det tredje, vissa alternativ är inte meningsfulla, som på båten när en av tjejerna ber dig att göra en drink till henne, jag sa nej. Ändå är det enda andra sättet att gå igenom den scenen fortfarande att göra henne en drink.Precis innan du stöter på rånaren skulle du också hämta flickorna, men varför gick Jack?
Det är ett väldigt bra och trevligt spel men kontrollerna är problemet så försök förbättra din kontroll och lägg även till fler uppdrag till det....Tack
Det här spelet har en upplevelse på nästa nivå. Det är en helt ny känsla när jag spelar. De lade till verkliga människor här istället för animationer. Älskade det
Det här spelet är bra men så svårt
Fick precis spelet och spelade.. först trodde jag inte, det är ett spel i verkligheten.. Jag trodde att det inte var möjligt men efter att ha spelat spelet... Det är fantastiskt, älskade det... Spelsamhället går framåt...Varsågod
Man måste älska att starta om från början när man misslyckas, och man måste betala för det för att rädda checkpoints.
الجودة كتير حلوة ولاصوات ولكلم بس مسخرا الشغلة
Det är det bästa freaking-spelet jag någonsin spelat i hela mitt liv, kontrollerna är lite svåra och det borde finnas en annan del
Underbart spel!! Underbar upplevelse!! Jag älskar det här spelet och jag kommer att spela det igen och igen.
Sämre kontroller jag är i första uppdraget och quard-cykeln kommer inte att köra youtube tutorial hjälpte inte heller
fantastisk grafik är så bra att jag verkligen gillar spelet...bra gjort, men jag trodde att spelet hade fler uppdrag eller mod... Vänligen förbättra kontrollen ..
Bra idé .. men dåligt utförande .. mindre kontroll över karaktären
Ett av de bästa spelen någonsin men kontrollerna är lite svåra även om jag är klar med spelet. Snälla ta med fler uppdrag så ger jag dig 5 stjärnor
Trevligt spel att inte kontrollera utan att leva som jack dina ansträngningar att göra det är imponerande, fortsätt med det och skapa fler spel som detta med fantastisk grafik.Fantastiskt spel historien är bra grafikkontroller är bra men som bara North hood för mig förutom det fantastiska spelet, jag kommer att rekommendera det till mina vänner
För många samtal är som att jag letar efter film, inte spel
Jag hatade det 😡😡 någon gång jag laddar ner står det 100% men jag kan inte öppna det jag försöker ta bort allt i min telefon bara jag försöker öppna den men det kommer inte att det är bara min telefon som jag inte kan ladda ner den här appen så deprimerande 😭😭
Jag ber om ursäkt för att jag var oförskämd tidigare. Men om jag dör börjar checkpointen från första början. Kontrollpunkten borde vara lite mer flexibel. Men om ni vill växa sig större måste spelet vara helt gratis. Hur som helst förtjänar ni beröm för ett annat tillvägagångssätt. Hoppas på att se er växa sig större. Alla de bästa killarna!!
Grafiken är bra men spelet spelar automatiskt upp sig själv även om kontrollerna inte fungerar.
Spelet är coolt men över förväntan av spelaren
Jag förstår ansträngningen...istället för att göra ett spel borde du ha gjort en film..... Spelet är inte kul eftersom vi bara måste knacka på skärmen och ni gjorde resten...
Jag kan bara spela tills huvudkontoret bara nästa uppdrag kan inte spela .. Jag vet inte varför .. Jag försöker upprepa uppdraget många gånger för att gå vidare till nästa uppdrag men kan inte ... Vänligen fixa problemet .. Fin grafik, trevligt spel. ...
Vilket spel .Jag gillar det bara så mycket, trevlig upplevelse men jag ville spela det länge men det är slut. Förresten för bra spel. Uppskattad
Det är ett bra spel. Men vi laddade inte ner det här spelet för att stödja dig, vi laddar ner det här spelet så att vi kan spela inte stödja dig jag är inte en hatare men du måste sluta med det sista chech point-grejen pls